Reklamácia a vrátenie
1) Sťažnosti a vrátenie tovaru
Tovar chcem vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od nákupu.
Ak chcete odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od doručenia tovaru, kontaktujte nás na adrese info@hacklife.sk. Pošlite nám číslo svojej objednávky a náš tím sa vám do 24 hodín ozve s ďalšími pokynmi.
Upozorňujeme, že v tomto prípade nám musíte tovar doručiť do 14 dní od prijatia objednávky.
Upozorňujeme tiež, že v prípade vrátenia tovaru znášate náklady na dopravu a že tovar musí byť v rovnakom stave, v akom prišiel.
2) Tovar prišiel poškodený alebo nezodpovedá objednávke.
Ak tovar vo vašej zásielke prišiel poškodený alebo nezodpovedá tomu, čo ste si objednali, kontaktujte nás na adrese info@hacklife.sk. Pošlite nám číslo svojej objednávky a popíšte problém a náš tím sa vám do 24 hodín ozve s ďalšími pokynmi.
V prípade uznanej reklamácie uhradíme poštovné.
* Ak chcete vrátiť tovar, musí byť v rovnakom stave, v akom ste ho dostali - neotvorený, nepoužitý a v pôvodnom obale. Uschovajte si aj doklad o kúpe.
**Po prijatí a kontrole vráteného tovaru vás budeme informovať, či vrátenie peňazí bolo alebo nebolo schválené. V prípade schválenia vám budú peniaze automaticky vrátené na váš pôvodný spôsob platby do 10 pracovných dní. Nezabudnite, že spracovanie a odoslanie vrátenia peňazí môže vašej banke trvať aj dlhšie. Ak od schválenia vrátenia peňazí uplynulo viac ako 15 pracovných dní, kontaktujte nás na adrese info@hacklife.sk.
Adresa pre zaslanie reklamácie
HackLife, s.r.o.
Nižný Klátov, Mlynky 116/7 , 04412
tel. +421 904 973 734
reklamačný protokol nájdete tu: reklamacny_protokol